Undeva... candva...

sâmbătă, septembrie 13

Amintiri...??!!!!!! Pana anul viitor, da..(I)

Vremea de azi mi-a amintit de vacanta de anul asta.. in contrapondere...Cand era cald si biiine...Parca nu a trecut atat de mult.. dar a trecut si ea !!!!!
Cum la asa o vreme trebuie sa-ti cauti indeletniciri pe masura :)))))) eu m-am apucat sa descifrez cum se utilizeaza Picasa Web Album. Recunosc, de mult mi-am dorit sa incerc dar...
Si, pentru ca am avut suficient timp la dispozitie, va arat ce mi-a iesit. Azi, Bruxelles

PS. Ce simplu e !!!!!!!! Inseamna ca am timp si de Luxemburg


PPS. Daca tot e asa de simplu, nu pot sa nu adaug acum, din vacanta anului trecut, a 3a capitala europeana, Strasbourg

3 comentarii:

Un jurnalist spunea...

Eu as alege Luxembourg. Dintre toate, e cel mai elegant si mai curat.

Un jurnalist spunea...

Pusesem mai devreme un comentariu dar vad ca nu apare. Spuneam ca eu prefer Luxemburg fiindca, dintre toate, este cel mai elegant si mai curat. Si dupa cum se veede si in blogul tau, iata ca am ajuns si aici...

quelqu'un spunea...

era activata moderarea comentariilor :))) iar eu eram departe

intr-adevar, luxemburg e un petic de pamant care mi-a dat impresia ca acolo si doar acolo poti sa intelegi perfectiunea